lördag 8 december 2012

Åttonde December

Heej!
Nu ska ni få en recension till, den andra var ju inte så lyckad. Men ta det lungt jag kommer göra om "Revolt" recensionen.

Här är i alla fall en recension på "Vampire Academy Fruset blod"

 Titel: Fruset blod (2# Vampire Academy)
  
  Sidor: 334

  Författare: Richelle Mead
  
  Handling: Det är jul lov på S.t Vladimirs skola. Alla elever och deras familjer blir evakuerade till en avlägsen skidort, då strigois har slaktat en moroi familj. Mason vill imponera på Rose. Är Dimitri intresserad av någon annan? Mason får reda på att det finns en massa strigois i Washington D.C , och bestämmer sig för att åka dit. Rose är i mot det. Men Mason åker endå, utan att Rose vet något. När hon får reda på det så åker hon till Washington för att hämta Mason. Sen så händer det något hemskt...

Min åsikt : Jo, jag läste den för ganska länge sen men jag tycker att den är jätte bra. Och jag läser den tredje i skolan men det går super långsamt. Och i trean så ser hon(spoiler varning markera för att se) Masons spöke...

Ha det bra och Hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D

(Julhälsningar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar